У роботі практичного психолога приорітетним напрямком роботи є корекційно-розвиткова робота з дітьми дошкільного віку. Вік, коли закладаються основи розуміння світу і себе, коли йде закладка моральних, духовних, етичних, фізичних, психічних функцій особистості, що в подальшому дасть свої плоди. Важливою складовою психічного розвитку дитини є робота над увагою, витривалістю, емоційно-вольовими процесами. Найкраще, усі завдання, діти виконують у формі гри. Коли дорослий створюючи ігрову ситуацію, керує процесами і в той же час граючи чинить свій благотворний вплив на дітвору. На занятті діти навчалися бути уважними і точними граючи начеб то з кульками морозива і вафельними стаканчиками. Коли кількість кульок морозива мають відповідати цифрі на вафельних ріжках-трикутниках. Діти легко і весело виконували завдання. Наступна гра ,,Знайди і полічи''. Діти із зав'язаними очима, досліджували товариша, знаходили на ньому призерки, а потім рахували їх. Гра ,,Шерлок Холмс'' теж не залишила дітей байдужими. Адже це ціла пригода дослідити помітити і зрозуміти що ж не так.
Вітаю! Ви заглянули на блог практичного психолога Стецько Наталії Юріївни. Мою місію, як психолога вбачаю у стабілізації психоемоційного стану в учнівському, педагогічному та батьківському колективах. Та у розумінні відповідальності один за одного незалежно від віку, статі, стану здоров'я, талантів, професійних здібностей, людських якостей і т.д. Адже ми всі різні, але всі рівні. ,,Ми відповідаємо за тих, кого приручили'' (А.де Сент Екзюпері ,,Маленький принц'')
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Психологи сміються. Горить дах - 01, потрібен дах - 02, їде дах - 03.
-
Техніка "Трансформація тривоги" 🖌️🎨 ✅ Мета: знизити рівень тривожності, виявити джерела напруги та трансформувати їх у відчуття...
-
🎲КУБИК ЕМОЦІЙ ❓️Як можна грати 1. Дитина кидає кубик, називає емоцію, згадує, коли відчувала таку і що їй тоді допомогло з нею впоратись. ...
-
Практичний психолог Наталія Стецько провела урок Безбар’єрності з учнями 2 класу. Переглянувши короткий ролик казку про безбар’єрність ,,...



Немає коментарів:
Дописати коментар