Вітаю! Ви заглянули на блог практичного психолога Стецько Наталії Юріївни. Мою місію, як психолога вбачаю у стабілізації психоемоційного стану в учнівському, педагогічному та батьківському колективах. Та у розумінні відповідальності один за одного незалежно від віку, статі, стану здоров'я, талантів, професійних здібностей, людських якостей і т.д. Адже ми всі різні, але всі рівні. ,,Ми відповідаємо за тих, кого приручили'' (А.де Сент Екзюпері ,,Маленький принц'')
лютого 28, 2025
Розвиток довільної уваги - важлива складова підготовки майбутніх першокласників
Вправи ,,Склади за зразком'', ,,Перемалюй так само'', ,,Знайти помилку(що не так)'', ,,Знайди п'ять відмінностей'', ,,Знайди пару'', гра ,,Продовжи послідовність'', ,,Шерлок Холмс'', ,Повтори за мною'' і багато інших вправ, які психолог проводить в ігровій формі. Діти із захопленням і відповідальністю виконують завдання. Виконують самі і допомагають меншим вихованцям дошкільного підрозділу виконувати завдання.
лютого 27, 2025
Психолог показує напрямок руху - засоби щоб легше і ефективніше пройти шлях - обирати батькам.
27.02. у Братківському ліцеї Стрийської міської ради Стрийської району Львівської області відбулися чергові Батьківські збори у 7 класі за участю практичного психолога ліцею.Батьківські збори - одна із яскравих можливостей для взаємодії з батьківською спільнотою, об'єднання зусиль для досягнення спільного знаменника - виховати цілісну особистість. Керуючись етичним кодексом психолога - фахівець немає права давати поради, схиляти до прийняття якихось важливих рішень, нав'язувати свою думку і переконувати у її правильності і непохитності. Психолог може показати напрямок руху, а вже батькам вирішувати, який шлях і які засоби для подолання цього шляху обрати, щоб прожити проблеми і негаразди з найменшими витратами. У невимушеній, комфортній психоемоційній обстановці, батьки говорили про свої побоювання, переживання. Піднімали теми, які стосувалися шкільної успішності, навчальних досягнень і причин низької успішності і невстигання, можливостей налагодити контакти з вимогливими вчителями. В ході розмови піднімалися теми Інтернет контенту, який переглядають учні 7 класу, аналізували теми, які нав'язують соціальні мережі, зійшлися на спільній думці, що інформаційне поле дітей перенасичене інформацією і зупинилися на важливості розвитку критичного мислення і переробки інформації. Розібрали причини не успішності і непорозумінь учні
в з вчителями. Батьками були запропоновані шляхи подолання негараздів і непорозумінь. Загалом було озвучено багато аргументів і фактів з приводу похвалити і підтримати учнів, вселити їм надію у краще, допомогти повірити в свої сили. Під час обговорення та дискусій було досягнуто консенсусу в питаннях ефективності підходів і методів впливу і виховання на різних дітей. Внаслідок тісної співпраці класного керівника, батьків і психолога було виведено цікаві закономірності, тенденції у розвитку дітей, вибудована чітка лінія подолання проблем та перешкод на шляху до вдосконалення, розвитку, росту. На завершення батьківських зборів батьки висловили свої пропозиції та побажання, а психолог Наталія СТЕЦЬКО узагальнила словами Сухомлинського В. : ,,Тільки разом з батьками, спільними зусиллями, педагоги можуть дати дітям велике людське щастя''.
лютого 26, 2025
Практичний психолог на батьківські збори
Роль практичного психолога важко переоцінити, а психолог - це багатозначний, полі функціональний працівник, яки обабіч прямих професійних обов'язків виконує завдання орбітра, друга, баластна, суфлера, медіатора в системі батьки-учень-вчителі. Але головне завдання - це заставити мислення батьків працювати в конструктивному напрямку. Дати батькам ,,їжу для роздумів'', назвати конкретні проблеми, можливості, небезпеки, які зростатимуть разом з їхніми дітьми. Проводячи психоедукаційну бесіду в невимушеній атмосфері психолог розповідала про такі прості, звичайні і разом з тим цінні речі: бути щирими зі своїми дітьми, не контролювати, а підтримувати, говорити відверто, не порівнювати дітей, поважати думку дитини, давати добрий приклад своїм дітям, щоб дії не розходилися зі словами, розуміти, що проведений час зі своїми дітьми - безцінний, розуміти, що оцінка - це не головне, чути дітей в любити їх просто так, за те що вони є. Наталія Стецько вкотре нагадала батькам просту життєву істину: кожен дає іншому те, що має у своєму серці''. Психолог наголосила на важливості зміцнення батьківської спільноти, для якісного виконання свого СПІЛЬНОГО завдання - виховати здорових щасливих дітей. На. Завершення зустрічі провела дві вправи на розвиток та відчуття командного духу, відчуття єдності, потрібності, важливості кожного. Вправа ,,Точка опори'' - знайти і опертися на ,,точку опори'' - олівець, який учасники тримають з допомогою вказівних пальців, стоячи в колі і тримаючи прості олівці між усіма учасниками кола. Утримуючи олівці можна учасникам запропонувати порухатися вправо, вліво, можна присісти або потягнутися вгору. Батьки перевірили згуртованість і взаємодію між батьками, перевірили, як працює ,,відчуття ліктя'', як незамінимої опори. На завершення батьки виконали вправу ,,Коло єдності'' стали в коло і взялися за руки за спинами, як для виконання танцю ,,Коломийка'', а наступним етапом вправи, було стати ще тісніше і взятися руками через одного учасника кола, а потім через двох. Ця вправа нікого не залишила байдужими. Ця зустріч стане ще одним незабутнім корисним уроком в житті батьків, учнів та цілої спільноти 4 класу. І навички співпраці та командної роботи батьки пронесуть ще наступні 5 років.
лютого 25, 2025
Вчимо підлітків складати ,,здорову'' тарілку
*Як навчити підлітків складати «здорову тарілку»?*
Скористайтеся методом долоні:
🍗 порція білків = розмір долоні (куряча грудка, риба чи бобові тощо);
🥦 порція овочів = розмір кулака (капуста, морква, огірки тощо);
🍚 порція вуглеводів = одна жменя (гречка, рис, макарони з цільнозернового борошна тощо);
🥑 порція корисних жирів = розмір великого пальця (олія, горішки, авокадо тощо).
Психологи сміються. Горить дах - 01, потрібен дах - 02, їде дах - 03.
-
Техніка "Трансформація тривоги" 🖌️🎨 ✅ Мета: знизити рівень тривожності, виявити джерела напруги та трансформувати їх у відчуття...
-
🎲КУБИК ЕМОЦІЙ ❓️Як можна грати 1. Дитина кидає кубик, називає емоцію, згадує, коли відчувала таку і що їй тоді допомогло з нею впоратись. ...
-
Практичний психолог Наталія Стецько провела урок Безбар’єрності з учнями 2 класу. Переглянувши короткий ролик казку про безбар’єрність ,,...










.jpeg)














































