21 травня у Братківському ліцеї, практичний психолог Наталія Стецько разом з учнями 7 класу провели ,,Годину безбар'єрності''. На занятті учні дізналися, що Національний тиждень безбар’єрності в Україні відзначається вперше з 19 по 25 травня. Мета цього тижня — сприяти формуванню в суспільстві культури безбар’єрності: через підвищення обізнаності, мотивацію до змін і популяризацію позитивних прикладів рівності можливостей для всіх. Спочатку була вправа ,,Карусель думок'', де учні вільно висловлювали свої думки про те, що ж таке безбар’єрність. І спільними зусиллями з'ясували для себе, що безбар'єрність — це коли кожна людина, незалежно від віку, інвалідності, статі чи інших особливостей, може:
- - вільно пересуватись;
- - навчатися;
- - працювати;
- - подорожувати;
- - користуватись онлайн-послугами;
- - впливати на життя громади та країни.
Це — про зручність, повагу та врахування потреб кожного і кожної. Безбар’єрність — це коли можеш. Національний тиждень безбар’єрності відбувається в межах реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року, розробленої за ініціативи першої леді Олени Зеленської.
В рамках ,,Години безбар'єрності'' учні переглянули відеоролик ,,Безбар'єрність'': усі люди різні'' (https://www.youtube.com/watch?v=RdFhDYCKepE) і одержали завдання обговорити певні ситуації в парах і з усього сказаного зробили загальні висновки. На завершення заняття та закріплення нових знань учні переглянули презентацію (https://naurok.com.ua/prezentaciya-scho-take-bezbar-ernist-471871.html), де структуровано та чітко систематизували нові терміни та факти. Назвали приклади безбар'єрності'' у ліцеї (наразі, це тільки пандуси та відсутність дверних порогів), учні розповіли, де ще вони мали можливість спостерігати ознаки безбар'єрності'' і назвали які саме (голосові і звукові повідомлення на світлофорах, пандуси, автопідйомники біля магазинів, де немає пандусів, виведені назовні дверні дзвінки встановлені на відповідній висоті, інформаційні повідомлення-таблички шрифтом Брайля.










Немає коментарів:
Дописати коментар