Вітаю! Ви заглянули на блог практичного психолога Стецько Наталії Юріївни. Мою місію, як психолога вбачаю у стабілізації психоемоційного стану в учнівському, педагогічному та батьківському колективах. Та у розумінні відповідальності один за одного незалежно від віку, статі, стану здоров'я, талантів, професійних здібностей, людських якостей і т.д. Адже ми всі різні, але всі рівні. ,,Ми відповідаємо за тих, кого приручили'' (А.де Сент Екзюпері ,,Маленький принц'')
травня 19, 2025
Гра ,,Кубик емоцій''
🎲КУБИК ЕМОЦІЙ
❓️Як можна грати
1. Дитина кидає кубик, називає емоцію, згадує, коли відчувала таку і що їй тоді допомогло з нею впоратись.
2. Дитина кидає кубик та не каже іншим, яка емоція випала, натомість демонструє її. А група має за виразом обличчя та пластикою тіла здогадатися, про яку емоцію йдеться.
3. Діти по черзі кидають кубик і показують емоції. Група називає емоцію, а діти так само показують, де в їхньому тілі «живе» емоція.
4. Дитина кидає кубик і каже: «Коли я … (називаючи емоцію, яка випала,— сумую, злюся …), то я … (називає копінг-стратегію)».
5. Дитина кидає кубик і згадує, коли її знайомі, герої мультфільмів або книжок відчували цю емоцію. Розмірковує про те, як ми могли би зарадити людині, яка відчуває цю емоцію, які слова ми могли би сказати, яку допомогу запропонувати.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Психологи сміються. Горить дах - 01, потрібен дах - 02, їде дах - 03.
-
Техніка "Трансформація тривоги" 🖌️🎨 ✅ Мета: знизити рівень тривожності, виявити джерела напруги та трансформувати їх у відчуття...
-
🎲КУБИК ЕМОЦІЙ ❓️Як можна грати 1. Дитина кидає кубик, називає емоцію, згадує, коли відчувала таку і що їй тоді допомогло з нею впоратись. ...
-
Практичний психолог Наталія Стецько провела урок Безбар’єрності з учнями 2 класу. Переглянувши короткий ролик казку про безбар’єрність ,,...


Немає коментарів:
Дописати коментар