Вітаю! Ви заглянули на блог практичного психолога Стецько Наталії Юріївни. Мою місію, як психолога вбачаю у стабілізації психоемоційного стану в учнівському, педагогічному та батьківському колективах. Та у розумінні відповідальності один за одного незалежно від віку, статі, стану здоров'я, талантів, професійних здібностей, людських якостей і т.д. Адже ми всі різні, але всі рівні. ,,Ми відповідаємо за тих, кого приручили'' (А.де Сент Екзюпері ,,Маленький принц'')
жовтня 25, 2023
27.10.2023. Гра та навчання - два крила розвитку дитини
Розвиток дітей 3-6 років тісно переплітається з грою . Увага, пам'ять, мислення, уява, усне зв'язне мовлення найкраще формується у віці з 2 до 6(7) років. У цьому віці закладається фундамент особистості, її індивідуальні та неповторні характеристики, які в майбутньому тільки розвиваються вдосконалюються, примножуються, збагачуються, урізноманітнюючи функціональний репертуар психічних процесів. Для стабілізації психоемоційних станів та розвитку емоційного інтелекту дітей практикую наступні вправи та техніки. Арт-терапія ,,Малювання осіннього дерева'' з допомогою відпечатки від листочка, вправи на розслаблення та дисенсебілізацію: Метелик, Витискання лимону, Слухання та малювання музики; для мислення та довідьність уваги і усне зв'язне мовлення ,,Четвертий зайвий (логічне мислення, вміння пояснити свій вибір), гра-спілкування ,,Гніздо для зозулі'' комунікація, співпраця, здорова конкуренція вміння взаємодіяти. Подібні знання просвітницького, профілактичного та корекційно-розвиткового характеру стали вже системою з вихованцями дошкільного підрозділу.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Психологи сміються. Горить дах - 01, потрібен дах - 02, їде дах - 03.
-
Техніка "Трансформація тривоги" 🖌️🎨 ✅ Мета: знизити рівень тривожності, виявити джерела напруги та трансформувати їх у відчуття...
-
🎲КУБИК ЕМОЦІЙ ❓️Як можна грати 1. Дитина кидає кубик, називає емоцію, згадує, коли відчувала таку і що їй тоді допомогло з нею впоратись. ...
-
Практичний психолог Наталія Стецько провела урок Безбар’єрності з учнями 2 класу. Переглянувши короткий ролик казку про безбар’єрність ,,...






Немає коментарів:
Дописати коментар