Програма наповнена інформаційними, практичними кейсами, практичними активностями, техніками.
Пропрацьовувати і тілесне і емоційне, ми не можемо розділяти емоційне і тілесне. Як емоції впливають на тіло так і тіло впливає на емоції. Коли тіло стягується тоді емоції збалансовуються. Коли надлишок емоцій - запропонуйте способи скидання напруги. Лимон, ,,Скинути стіну'', ,,Квітка і свічка'', ,,Зігріти метелика'', Дихальні вправи з іграшками діти лягають і на животики ставлять іграшки і спостерігати за тим як іграшка рухається на животику. ,,Кораблик на хвилях'', ,,Перекоти кульку'', дихати- передмухувати кульку''. Вправи на вивільнення емоцій 30сек. Рвуть газети, 30сек. Розкидають кидаються один в одного, 30сек. Прибирають.
,,Кипіння чайника'', ,,Стаканчик''(говоримо стаканчику всі наші негативи, що нам турбує, що нас тривожить, кричимо в Стаканчик'' наші не домагання, наші, турботи і негативні емоції і потім голосно з гучним звуком сплескують цей стаканчики. І чим голосніший звук тим кращий ефект подолання негативних емоцій і досягається кращий ефект.
Школа, як осередок стабільності.















Немає коментарів:
Дописати коментар