Практичний психолог Наталія Стецько провела змістовне, чітко структуроване заняття з метою згуртування класу, формування навичок розв'язання конфліктних ситуацій, розвитку комунікативних навичок. Структура заняття: Вітання ,,Діалогічні пари'' - я люблю ..., а мій друг ... - любить ... '' і далі продовжує ,,друг'' і так слово передається не по колу, а вибірково. Вправа ,,Малюнок з коробки'', малюнок прикритий кришкою від коробки і кожен учень по черзі малює якийсь один елемент і передає наступному учневі - той продовжує домальовувати той самий елемент і т.д. поки всі учні долучаться до спільного малюнку. Вправа ,,Впізнай хо це?'', діти малювали свої автопортрети, потім організувавши фотогалерею на дошці, однокласники вигадували своїх однокласників. Продовженням заняття була бесіда про те з чого починаються всі конфлікти. Психолог продемонструвала малюнки-ілюзії, якими продемонструвала учням, що речі деколи здаються не такими як виглядають насправді. На наші стосунки з людьми впливають наші стереотипи. Діти виконали вправу ,,Плітки'': дві шеренги ( рівним поділом класу на два) учні повернулися в один бік (один за одним). Учневі, який стояв крайнім - обернутий обличчям до спини попереднього учня (ззаду наперед) продемонструвала два схематичні малюнки (парасоля і сонце) і хто перший з двох шеренг першим пройде - виконає завдання - ,,намалює'' на спині наступного учня закритим фломастером побачене зображення і останній учень повинен розказати, що йому ,,намалювали'' на спині. Хто добре відчув, той має добре розвинуте почуття емпатії і розуміння ситуації. На завершення заняття учні виконали вправу ,,Струм дружби''. Всі учні за ланцюговою реакцією передали по колу струм дружби.





Немає коментарів:
Дописати коментар